Ακμή και διατροφή

e

Η ακμή είναι μια πάθηση του δέρματος που προκαλεί διάφορα είδη εξογκώματος να σχηματιστούν στην επιφάνεια του δέρματος. Αυτά τα εξογκώματα περιλαμβάνουν: λευκά και μαύρα στίγματα και σπυράκια.Οι πόροι φράσσονται με βρωμιά, λάδια ή βακτήρια, προκαλώντας φλεγμονή.

Αυτό που τρώτε επηρεάζει τη λειτουργία του σώματός σας συνολικά

Τι προκαλεί την ακμή;

Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που συμβάλλουν στην ακμή, αλλά οι κύριοι ένοχοι φαίνεται να είναι το υπερβολικό σμήγμα, οι ορμόνες και τα βακτήρια .

Πώς συνδέονται η διατροφή και η ακμή;

Αυτό που τρώτε επηρεάζει τη λειτουργία του σώματός σας συνολικά. Επομένως, είναι λογικό ότι αυτό που είναι καλό για την ακμή δεν διαφέρει πολύ από αυτό που είναι καλό για ένα υγιές σώμα συνολικά.

Η δίαιτα για την ακμή

Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα από πρόσφατες μελέτες σχετικά με τη διατροφή και την ακμή είναι ότι μια ισορροπημένη διατροφή με χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη

Αρωματίστε το νερό σας!
Εδώ είναι οι κορυφαίες συμβουλές μας για μια καθαρή επιδερμίδα
Πίνετε περισσότερο νερό

Το νερό είναι το θεμέλιο του υγιούς, καθαρού δέρματος, γι’ αυτό φρόντισε να πίνεις 8 ποτήρια νερό κάθε μέρα .

Περιορίστε τη ζάχαρη

Δυστυχώς, είναι σχεδόν σε όλα όσα τρώμε, όλη την ημέρα, καθιστώντας δύσκολη την αποφυγή.Αποφύγετε τα σάκχαρα που βρίσκονται  στους επεξεργασμένους υδατάνθρακες και στα γλυκά.

Μειώστε το αλκοόλ

Τα περισσότερα αλκοολούχα ποτά είναι εξαιρετικά ζαχαρούχα και επομένως βλάπτουν  σχεδόν κάθε όργανο στο σώμα σας.  Εάν πίνετε, κάντε το με μέτρο – και πίνετε πολύ νερό για να μειώσετε τις επιπτώσεις του αλκοόλ.

Η κατανάλωση γαλακτοκομικών έχει συνδεθεί με αυξημένη ακμή

Δεν χρειάζεται να βγάλετε τα γαλακτοκομικά από τη λίστα σας εντελώς. Δοκιμάστε ένα ελληνικό γιαούρτι χωρίς ζάχαρη  ως πηγή ασβεστίου, πρωτεΐνης και προβιοτικών.

Αποφύγετε τα επεξεργασμένα τρόφιμα

Τα επεξεργασμένα τρόφιμα τείνουν να περιέχουν περισσότερα σάκχαρα, άλατα και λίπη από όσα χρειαζόμαστε.

Καταναλώστε πράσινα φυλλώδη λαχανικά

Οι πρόσφατες μοντέρνες δίαιτες, όπως η αλκαλική δίαιτα, έχουν υποστηρίξει τη ρύθμιση του pH του σώματός σας με την κατανάλωση μεγαλύτερης ποσότητας «αλκαλικών τροφών» και τη μείωση της πρόσληψης «όξινων» τροφών. Όσο περισσότερα λαχανικά ενσωματώνετε, τόσο πιο καθαρό το δέρμα σας και τόσο πιο υγιές το σώμα σας.

Μούρα πλούσια σε αντιοξειδωτικά

Μια διατροφή πλούσια σε αντιοξειδωτικά μπορεί να μειώσει την ήπια έως μέτρια ακμή. Δοκιμάστε τα βατόμουρα, τα βατόμουρα, τα κεράσια και τα γκότζι μπέρι.

Μαύρη σοκολάτα

Η μαύρη σοκολάτα είναι το πιο υγιεινό είδος σοκολάτας που μπορείτε να δοκιμάσετε. Περιέχει επίσης ψευδάργυρο, ένα άλλο θρεπτικό συστατικό που καταπολεμά την ακμή .Με μέτρο, φυσικά.

Σπόροι κολοκύθας

Πασπαλίστε με μερικούς σπόρους κολοκύθας πάνω από μια σαλάτα.

Πράσινο τσάι

Δοκιμάστε να εντάξετε το πράσινο τσάι στη διατροφή σας – είναι πλούσιο σε πολυφαινόλες, οι πολυφαινόλες αυξάνουν τη ροή του αίματος και το οξυγόνο στο δέρμα, βελτιώνοντας τη συνολική του εμφάνιση , την αίσθηση και το πιο σημαντικό, την υγεία.


Oligo Cleansing Gel by Anne Semonin
Συνδυάστε τη διατροφή με ειδικές υπηρεσίες Αισθητικής και προϊοντα  κατά της ακμής, όπως:
Up
d
Καλώς ήρθατε στο Vivant

Στο κέντρο αισθητικής Vivant, σας προσφέρουμε εξατομικευμένες παραδοσιακές και πολυτελείς θεραπείες προσώπου και σώματος που θα σας χαρίσουν χαλάρωση, ευεξία και ζωντάνια εκ των έσω, με μια ολιστική προσέγγιση και σεβασμό απέναντι στο ανθρώπινο σώμα και τις ανάγκες σας. Για τη φροντίδα και την περιποίησή σας χρησιμοποιούμε τα πιο φυσικά και εκλεκτά υλικά ανά τον κόσμο.

Monday to Friday 10:00-22:00 hrs
Saturday 10:00-22:00 hrs
Sunday 10:00-22.00 hrs